خاص ترین بازیکن استقلال مقابل الهلال عربستان

به گزارش مجله یافان، تنها یک روز دیگر تا شروع مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به جای مانده و استقلالی ها قرار است در نبرد حساس فردا شب، به مصاف تیم قدرتمند الهلال بروند. تمرینات آبی پوشان شب گذشته هم همانند روز های قبل در زمین ورزشی باشگاه الوصل امارات برگزار گردید.

خاص ترین بازیکن استقلال مقابل الهلال عربستان

در حال حاضر در جمع بازیکنان استقلال، تنها وریا غفوری تجربه گلزنی برابر قهرمان عربستان را در کارنامه دارد. در لیگ قهرمانان 2018 استقلال و الهلال همگروه شدند که آبی ها در آخرین بازی دور گروهی به مصاف حریف قدرتمند خود رفتند و آن بازی را با تک گل وریا غفوری به سود خود به انتها رساندند.

وریا غفوری کاپیتان آبی ها که همیشه نشان داده است در رقابت های آسیایی درخشش قابل توجهی دارد، برای ملاقات فردا هم یکی از امید های فرهاد مجیدی در سمت راست استقلال است. سرمربی آبی پوشان امید زیادی دارد تا وریا درخشش مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال جاری و بعلاوه گلزنی مقابل حریف قدرتمند عربستانی را همانند ACL 2018 تکرار کند.

استقلال در آن سال با 12 امتیاز و بالاتر از تیم های الریان، العین و الهلال به اسم صدرنشین راهی مرحله بعد شد. نکته جالب اینکه از ترکیب اصلی آبی ها در آن بازی، تنها وریا غفوری در جمع بازیکنان فعلی این تیم حضور دارد و سایر نفرات از این تیم جدا شده اند.

استقلال و الهلال فردا شب و از ساعت 21:30 در استادیوم زعبیل، استادیوم خانگی تیم الوصل امارات واقع در شهر دبی مرکز امارات به مصاف هم می فرایند. فو مینگ داور 38 ساله چینی قرار است قضاوت این ملاقات حساس و مهم را برعهده بگیرد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1132

به "خاص ترین بازیکن استقلال مقابل الهلال عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاص ترین بازیکن استقلال مقابل الهلال عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید