حساسیت کی روش به پرسپولیس

به گزارش مجله یافان، استنلی کی روش حساسیت ویژه ای به پرسپولیس دارد. او حتی در فصلی که نیمکت نشین سپاهانی هاست و بازی چندانی به او نمی رسد باز هم ضربه اش را به سرخپوشان تهرانی زد. کی روش مقابل پرسپولیس در دقیقه 77 وارد میدان شد و کمتر از 20 دقیقه فرصت داشت تا فرایند بازی را به سود تیمش برگرداند. او در این بازی پیروز به گلزنی نشد، اما با یک پاس گل دو امتیاز را از چنگ میهمان بیرون آورد تا سپاهان سه اختلاف امتیازش را حفظ کند. گلی که با همکاری دو بازیکن تعویضی محرم نویدکیا به ثمررسید. ارسال جلال الدین علی محمدی از میانه زمین و استپ کی روش را محمد محبی تبدیل به گل کرد.

حساسیت کی روش به پرسپولیس

با این پاس گل آمار کی روش مقابل پرسپولیس به 2 گل، 3 پاس گل و یک کسب پنالتی رسید. او این آمار را در حدود 500 دقیقه ثبت نموده است که یعنی هر بار مقابل پرسپولیس حضور داشته توانسته در فرایند بازی تاثیرگذار باشد.

در میان بازیکنان پرسپولیس محمدرضا خلعتبری آمار خوبی مقابل پرسپولیس دارد، اما نکته این بازیکن این است که او سال های زیادی تجربه بازی مقابل سرخپوشان را دارد. دیگر بازیکن باتجربه اصفهانی ها یعنی احسان حاج صفی هم با 4 گل زده همواره بازیکن خطرناکی بوده است. این دو بازیکن، اما در آخرین بازی نتوانستند کمکی به سپاهان بکنند و این کی روش بود که باز هم آمار خود را بهتر کرد. البته حضور کی روش فقط در زمین بازی بود و این مهاجم برخلاف بازی گذشته در درگیری های بیرون زمین حضور نداشت.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1004

به "حساسیت کی روش به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساسیت کی روش به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید