جیمز پترسون بار دیگر در بین پرفروش ها

به گزارش مجله یافان، جدیدترین رمان جیمز پترسون که آن را با همکاری جیمز او بورن نوشته پیروز شد کمی پس از انتشار در فهرست پرفروش های داستانی نیویورک تایمز قرار بگیرد.

جیمز پترسون بار دیگر در بین پرفروش ها

به گزارش مجله یافان، حضور مداوم آثار جیمز پترسون در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز و آمازون سبب شده تا راه یافتن رمان جدید او کمی پس از تاریخ انتشارش را امری بدیهی تلقی کنیم. گمشده که عنوان جدیدترین رمان جیمز پترسون و جیمز او بورن است، داستان ماموریت جدید گروهی از اف.بی.آی برای رسیدگی به یک باند خلافکار روسیه ای را روایت می نماید. رمان گمشده در نخستین هفته حضورش در صندلی دوم فهرست پرفروش های داستانی این نشریه قرار گرفته است.

پترسون پیش تر پیروز شده بود برای نگارش رمان های کریس کراس ، نوزدهمین کریسمس، حل نشده و هجدهمین آدم ربایی به این فهرست راه یابد.

رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دلیا اوئنز نیز پس از گذشت 72 هفته از حضوش در این فهرست، همچون هفته گذشته صدرنشین است.

رمان ادوارد عزیز از آن ناپولیتانو نیز در دومین هفته از حضورش در صندلی سوم به چشم می خورد. ناپولیتانو در این رمان داستان شروع زندگی دوباره پسربچه 12 ساله ای را روایت می نماید که پس از حادثه سقوط هواپیما و از دست دادن تمام خانواده اش تنها بازمانده این حادثه است.

رمان چه سن جالبی نوشته کایلی رید و محافظان نوشته جان گریشام نیز به ترتیب صندلی سوم و چهارم فهرست این هفته پرفروش های داستانی نیویورک تایمز را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 112

به "جیمز پترسون بار دیگر در بین پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز پترسون بار دیگر در بین پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید