تمدید مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست

به گزارش مجله یافان، مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست ویژه بچه ها و نوجوانان تا 15 آبان تمدید شد.

تمدید مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست

به گزارش مجله یافان به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، موضوع های فراخوان این مهرواره خانواده من، شادی های من، آینده روشن، فردای بهتر، همدلی و مهربانی، جهان از نگاه من، آسمان شهر من، خانه من، جنگ و صلح، آینده ساختنی است، کشورم را دوست دارم و یا هر موضوع دیگری مرتبط با مواد پنجاه وچهارگانه پیمان نامه جهانی حقوق کودک پیشنهاد شده است.

برهمین اساس علاقه مندان به شرکت در مهرواره در دو گروه سنی بالای 11 سال (نونگاه) و بالای 15 سال (نوجوان) تا 15 آبان 1399 فرصت دارند آثار خلق شده با این موضوع ها را از دریچه نگاه بچه ها و حاصل ذوق و خلاقیت آن ها، به سایت مجازی کانون ارسال نمایند.

داستان های نوشته شده باید در قالب فایل word با فونت 14 با حجم کوتاه و حداکثر 3 صفحه A4 یا یک هزار کلمه در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir بخش فراخوان مهرواره داستان نویسی جهانی ما زیباست بارگذاری گردد.

علاقه مندان همچنین باید مشخصات کامل خود همچون نام داستان و موضوع، نام و نام خانوادگی نویسنده، تاریخ تولد، گروه سنی، عنوان اثر، نام استان، شهر، شماره تلفن ثابت و همراه و نشانی پستی خود را درج نمایند.

انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، مهرواره داستان نویسی جهانی ما زیباست را ویژه بچه ها و نوجوانان علاقه مند سراسر کشور برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 609

به "تمدید مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید