تشکر غیرمنتظره یحیی از استقلال بعد از قهرمانی ، همه چیز ناگهان به سود ما شد

به گزارش مجله یافان، گل محمدی بعد از قهرمانی تیمش گفت: خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. باید از خیلی ها تشکر کنم چرا که زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم قهرمان گردد.

تشکر غیرمنتظره یحیی از استقلال بعد از قهرمانی ، همه چیز ناگهان به سود ما شد

به گزارش مجله یافان یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از ملاقات این تیم مقابل نساجی که به قهرمانی سرخ پوشان انجامید، گفت: در این شرایط نمی گردد صحبت کنیم. اتفاقاتی که در بازی افتاد و گلی که به موقع زدیم باعث شد تا فشار زیادی روی تیم حریف بیاوریم و بازیکن این تیم اخراج شد. روند بازی طوری رقم خورد که همه چیز به سود ما بود. به طوری که رجحان خودمان را به حریف دیکته کردیم.

وی اضافه نمود: خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. باید از خیلی ها تشکر کنم چرا که زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم قهرمان گردد. از مدیرعامل تا اعضای هیأت مدیره کوشش کردند. بعلاوه مدیر تیم، پیروانی هم کوشش زیادی انجام داد. کادر فنی خوبی داشتیم. از کادر پزشکی، تدارکات و ماساژورها هم تقدیر می کنم. بعلاوه از طرفداران ممنون هستم که انرژی مثبت زیادی داشتند و طوری رفتار کردند که هیچ وقت ما نا امید نشدیم و انگیزه قهرمان شدن به ما می دادند. این قهرمانی را به همه آنها هدیه می کنیم.

گل محمدی اعلام کرد: موقعی که لیگ آغاز شد عزیزانی در قید حیات بودند اما متأسفانه الان بین ما نیستند روح آنها شاد باشد و این قهرمانی را به آنها تقدیم می کنیم. از پیشکسوتان مان تشکر می کنم که حمایت خوبی در فصل گذشته از ما داشتند. از کسانی که نام شان را فراموش کردم عذرخواهی می کنم. از اصحاب رسانه هم تقدیر می کنم که در فصل گذشته پوشش خبری خوبی داشتند. از رقبای مان مثل تیم های خوب سپاهان و استقلال هم قدردانی می کنم. فولاد، گل گهر، مس رفسنجان و ... به عنوان رقیبان جدی ما بودند و انگیزه خوبی به ما دادند. از بازیکنان عزیزمان و تک تک آنها تشکر می کنم. نام نمی برم اما غیرت و مردانگی تک تک آنها واقعاً ستودنی بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: مسائل زیادی در فصل گذشته داشتیم که مسائل زیادی هم بود اما هیچ وقت عقب نشینی نکرده و با همه وجود تمرین کردند. این قهرمانی با انگیزه زیاد طرفداران صورت گرفت اما بدون این بازیکنان این قهرمانی به دست نمی آمد. نمی دانم چطور از تک تک آنها تشکر کنم. یک تشکر هم از خانواده های مان می کنم چون سال سختی را گذراندند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1589

به "تشکر غیرمنتظره یحیی از استقلال بعد از قهرمانی ، همه چیز ناگهان به سود ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر غیرمنتظره یحیی از استقلال بعد از قهرمانی ، همه چیز ناگهان به سود ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید