تسریع در صادرات و واردات کالا ها منوط به همکاری دستگاه های متولی

به گزارش مجله یافان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر همکاری دستگاه های متولی در تسریع در فرایند صادرات کالا و واردات کالا های اساسی سبد خانوار تاکید کرد.

تسریع در صادرات و واردات کالا ها منوط به همکاری دستگاه های متولی

به گزارش گروه استان های مجله یافان از اهواز، مهرداد نیکو، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در حاشیه بازدید سرزده از بخش های اداری استاندارد و نحوه خدمات رسانی این اداره کل با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی گفت: دستگاه های متولی باید برای بهبود شرایط و تسریع در فرایند صادرات کالا و واردات کالا های اساسی سبد مصرف خانوار مردم همکاری مضاعف داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت ماموریت های حوزه استاندارد و ارتباط این مجموعه به واسطه وظایف محوله در جنبه های ایمنی، سلامت و بهداشت به صورت مستقیم با زندگی مردم افزود: تدوین استاندارد ها و ضوابط اجرا و نظارت بر واحد های صنفی و تولیدی بسیار مهم است و سهل انگاری در حوزه ایمنی و نبود نظارت صحیح مخاطرات جبران ناپذیری را در پی دارد.

نیکو با تاکید بر اینکه تخلف ها و نبود انطباق های آسیب رسان باید از طریق رسانه های عمومی به اطلاع مردم رسانده شوند، گفت: در زمینه رسیدگی به مسائل و کمبود فضای اداری و تامین بودجه لازم جهت تجهیز ساختمان های اداره کل استاندارد برنامه ریزی های لازم اجرا شده و اقدامات مدنظر اجرا خواهند شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1277

به "تسریع در صادرات و واردات کالا ها منوط به همکاری دستگاه های متولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در صادرات و واردات کالا ها منوط به همکاری دستگاه های متولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید