تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست

به گزارش مجله یافان، به مناسبت هفته منابع طبیعی ،مراسم غرس نهال و تجلیل ازفعالان محیط زیست با حضور مدیران شهری منطقه 2 وخانواده معظم شهدا در گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز برگزارشد.

تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه در مراسم کاشت نمادین نهال که با حضور جمعی از فعالان محیط زیست ،مدیران شهری و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای گمنام برگزارشد،گفت: توسعه پایدار کشورها در گرو توجه به مسائل زیست محیطی به خصوص فضای سبز است که باید توجه ویژه ای به توسعه فضای سبز و کاشت درخت برای آیندگان داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه نقض فضای سبز به عنوان ریه جامعه، در سلامتی و زندگی انکار ناپذیر است گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز است تا با کاشت نهال اهمیت هوای پاک و طبیعت سبز را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم.

او اضافه کرد: اجرای برنامه های توسعه شهری برمبنای حفظ محیط زیست از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری است و برهمین اساس مدیریت شهری منطقه با اجرای نهضت درختکاری اهتمام ویژه ای برای کاشت نهال و حفاظت از محیط زیست دارد

سرپرست شهرداری منطقه2 تاکید کرد: باید فرهنگ درختکاری را در جامعه توسعه دهیم و بدین شکل در حفاظت از محیط زیست نقش آفرین باشیم.

براساس این گزارش دراین مراسم همزمان با کاشت نهال ،گلزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 869

به "تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید