طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت دوم)

به گزارش مجله یافان، امروزه سایت های گردشگری، راهنمای بسیاری از گردشگرانی هستند که مایلند با هزینه ی کمتر بیشترین استفاده را ببرند. با خبرنگاران همراه باشید تا با تعدادی از این سایت های بین المللی آشنا شوید.

طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت دوم)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

با برخی از برترین وب سایت های گردشگری در مقاله قبلی آشنا شدیم. حال می خواهیم به شرح باقی این فهرست بپردازیم.

9. پیک (Peek)

شما با مراجعه به این سایت می توانید روز عالی سایر افراد را که به وسیله همین سایت برای خود ساخته اند مشاهده کنید و برای ساختن چنین روزی برای خودتان برنامه ریزی کنید. در این سایت، می توانید پیشنهاداتی از جانب ساکنین معروف شهر ها مثل طراحان مد و بعلاوه عرضه و معاملات تور ها را مشاهده کنید. فهمیدن این که بقیه، چگونه یک روز از سفرشان را در جورج تاون گذرانده اند یا این که کجا می توانید سوار یک اتومبیل ورزشی اجاره ای شوید، بسیار جالب است. خُب این جا برای همه، چیزی وجود دارد.

10. د من این سیت سیکستی وان (The Man in Seat Sixty-One)

اگر شیفته قطار و جهانگردی هستید، این وب سایت گزینه خوبی برای شما خواهد بود. اگر تا به حال در این باره فکر ننموده اید، شاید وقت آن رسیده که درباره اش فکر و از آن به عنوان راهی برای دستیابی به برترین تجربه ها بهره ببرید. سفر با قطار در کشور های مختلف می تواند تجربه خاطره انگیزی باشد که با تحقیق کردن در این رابطه، می توان برترینش را ساخت. مسیرتان را پیدا کنید، از منظره ها عکس بگیرید و از The Man in Seat Sixty-One نظرات کارشناسانه دریافت کنید.

11. بلک تومیتو (Black Tomato)

بلک تومیتو سایتی است که این امکان را به شما می دهد تا با بسته های تعطیلات لوکس و رویایی آشنا شوید. اگر شما در پی ماه عسل چند مقصدی یا تجربه تعطیلاتی فوق العاده رویایی هستید، آن ها برای شما برنامه سفر خاص خودتان را فراهم می نمایند. اگر می خواهید موردی را به فهرست سفرتان اضافه کنید، بهتر است که عضو این سایت شوید و در زیر قسمت باکت فهرست، (bucket list) آن را قرار دهید. آن ها خود را برای انواع افرادی که رویا پردازی می نمایند، آماده نموده اند.

12. هیپمانک (Hipmunk)

آیا تا به حال خواسته اید قبل از پرواز بدانید که فضای داخلی هواپیما چگونه است یا این که توقف های بین راهی چقدر ممکن است برایتان آزار دهنده باشد؟ این سایت معیاری دارد که می تواند اندازه آزار دهندگی پرواز ها را برایتان تعیین کند. و اگر شما در پی رزرو هتل هستید، این سایت نقشه حرارتی ای دارد که به شما یاری می نماید برترین جایی را که می توانید در آن به سرگرمی شبانه بپردازید، شناسایی کنید.

13. ایر هلپ (AirHelp)

اگر چمدان هایتان را گم نموده اید، هواپیمایتان تاخیر داشته، یا به هر نحوی در هواپیما اذیت شده اید، می توانید با مطالعه این سایت از حقوق خود و آنچه که باید به عنوان غرامت به شما پرداخت گردد، آگاهی یابید. برنامه سفرتان هرچه که هست، بهتر است قبل از آن که اتفاقی بیفتد در این سایت تحقیقات خود را انجام دهید و سپس سفر خود را آغاز کنید. حتما ارزشش را دارد.

14. اسکیفت (Skift)

آگاه بودن از اینکه در صنعت گردشگری چه می گذرد، برای شما می تواند بسیار سودمند باشد. اگر اتفاق بدی در حال شکل گیری باشد، این سایت به شما یاری خواهد نمود تا قبل از این که یک سفر غیرقابل استرداد را رزرو کنید، از شرایط آن آگاه شوید. بعلاوه اگر شرکت هواپیمایی یا شرکتی دیگر که با آن همکاری می کنید، گرفتار مشکلاتی شده باشد، می توانید به وسیله این سایت از آن آگاه شوید و به فکر برنامه ای دیگر باشید. حتی می توانید با دانلود یک اَپ، با آخرین تکنولوژی هایی که مسافرت را برای همه آسان می نماید آشنا شوید و از سفر کردن لذت ببرید.

15. هوم اکسچنج (Home Exchange)

شما ممکن است در یک جای خوب زندگی کنید و دوست داشته باشید که به جایی دیگر سفر کنید که مثل محل زندگی خودتان خوب است. در این صورت، هوم اکسچنج می تواند راهی جالب و ارزان را برای پیدا کردن مقصدتان پیشنهاد دهد. برخی مردم در جشنواره ها، ایوان خانه شان را اجاره می دهند، اما شما می توانید در صورت داشتن مکانی زیبا و فوق العاده، آن فضا را مدتی مورد معامله قرار دهید. خوش به حالتان!

اگر از این وب سایت ها یا وب سایت هایی مشابه، تجربه ای دارید مسرور می شویم تجربه یتان را با مجله یافان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / lifehack.org
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1315

به "طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید