بازی Sackboy: A Big Adventure احتمالا به کامپیوتر خواهد آمد

به گزارش مجله یافان، فهرست تازه منتشر شده از استیم نشان می دهد که به احتمال زیاد بازی سک بوی به PC خواهد آمد. SteamDB از محصول تازه رونمایی کرد که نام آن در حال حاضر Steel PC است. اطلاعات موجود در حال حاضر به یک محتوای Marmalade اشاره دارد. این نام برای بازی های پلتفرمر Sumo Digital به کار می رود.

بازی Sackboy: A Big Adventure احتمالا به کامپیوتر خواهد آمد

چندی پیش هم در ردیت تعداد زیادی بازی معرفی نشده در Geforce Now انویدیا لو رفت که به پروژه Marmalade اشاره داشتند. همین فهرست تأیید کرد که این پروژه همان سک بوی است.

این بازی که توجه منتقدان را به خود جلب کرد، تا الان انحصاری پلی استیشن بوده است. سک بوی به عنوان بازی زمان عرضه پلی استیشن 5 و یک بازی عادی برای پلی استیشن 4 بود.

انویدیا این ماجرای لو رفتن را تا حدی تأیید کرد. به این معنا که بعضی از آن ها درست هستند. در همان پست تأییدیه یکی از سازندگان یه نام Ighor July نشان داد که چگونه به دیتا بیس انویدیا دسترسی دارد.

در این فهرست چه مواردی وجود دارد؟

در همین فهرست نام بسیاری از بازی های دیگر وجود داشت. از جمله می توان به بازسازی فاینال فانتزی 4، ریمستر بایوشاک با RTX، ریمیک رزیدنت اویل 4، هیلو 5، کرایسیس 4، ریمستر Half Life 2 و اینجاستیس 4 اشاره نمود.

بعضی از بخش های این فهرست به طور رسمی معرفی شدند. برای مثال چندی پیش گاد آو وار روی پی سی و ریمستر سه گانه GTA به طور رسمی معرفی شدند.

نکته جالب اینجاست که انویدیا تأیید کرد که این فهرست واقعی است اما گفت که لزوما همه بخش ها داخل این فهرست وجود ندارند. یعنی این فهرست برای تست های داخلی ساخته شده است.

طبق اتفاقاتی که به تازگی افتاده ما شاهد بسیاری از بازی های پلی استیشن بودیم که وارد دنیای PC بشوند. تعدادی از این انحصاری ها که علت اصلی برای خرید یک کنسول پلی استیشن بودند حال روی PC هم حضور دارند. درست است که بسیاری از این عناوین پس از مدت زیادی وارد PC شدند اما به هرحال وجود دارند. روز به روز مرز بین کنسول ها و پی سی کمتر می گردد. اینطور که به نظر می رسد خرید PC با وجود قیمت بالا، برترین مورد است.

منبع: Videogameschronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1215

به "بازی Sackboy: A Big Adventure احتمالا به کامپیوتر خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Sackboy: A Big Adventure احتمالا به کامپیوتر خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید