ایلان ماسک احتمالا ارسال ویدیوها و توییت های طولانی تر را ممکن می نماید

به گزارش مجله یافان، ایلان ماسک پس از تکمیل معامله خرید توییتر اعلام نموده که آماده است تا مدت زمان ویدیوها و تعداد کاراکترهای توییت ها را افزایش دهد. ثروتمندترین فرد دنیا در چند روز اخیر سخت مشغول برنامه ریزی برای این شبکه اجتماعی بوده و همین حالا تغییراتی را در آن اعمال نموده است.

ایلان ماسک احتمالا ارسال ویدیوها و توییت های طولانی تر را ممکن می نماید

عده زیادی از کاربران توییتر مدت هاست که خواستار افزایش تعداد کاراکترها یا نویسه های هر توییت و قابلیت انتشار ویدیوهای طولانی تر هستند. به تازگی یکی از کاربران در پستی در همین شبکه اجتماعی پرسیده است: می گردد از شر محدودیت نویسه ها رها شویم یا حداقل این محدودیت کمتر گردد؟ ماسک در پاسخ نوشت: قطعاً.

توییتر در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد که در هر توییت حداکثر 280 نویسه وارد نمایند. افزون بر این، کاربر دیگری از مدیرعامل تسلا پرسید: احتمالش هست که طول ویدیوهای مجاز افزایش یابد تا بتوانیم ویدیوهای طولانی تری منتشر کنیم؟ ماسک با ایموجی 100 به این سوال جواب مثبت داد. در حال حاضر حداکثر طول هر ویدیو دو دقیقه و 20 ثانیه است.

نمایش توییت ها تغییر می نماید؟

ایلان ماسک در گذشته گفته بود که تغییرات گوناگونی ممکن است در راه این پلتفرم باشد. او که در ماه مارس درباره متن باز کردن الگوریتم این شبکه اجتماعی از کاربران نظرسنجی نموده بود، در توییتی در این باره نوشت: نگران این هستم که سوگیری در الگوریتم توییتر اثر بزرگی در جریان گفتگوهای عمومی داشته باشد. از کجا می دانیم که واقعا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟

مالک نو توییتر بعلاوه ظاهرا در پی اعمال تغییرات گسترده ای در سرویس بلو است. در گزارشی که امروز منتشر شده، آمده که او می خواهد دریافت تیک آبی را به بخشی از سرویس بلو منتقل کند و قیمت این سرویس را از 5 به 20 دلار برساند. ماسک بعلاوه چندی قبل گفته بود که میخواهد برای این شبکه اجتماعی یک شورای مدیریت محتوا تشکیل دهد تا آن ها از دیدگاه های مختلف به بحث مدیریت پست ها رسیدگی نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1524

به "ایلان ماسک احتمالا ارسال ویدیوها و توییت های طولانی تر را ممکن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک احتمالا ارسال ویدیوها و توییت های طولانی تر را ممکن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید