انفجار گاز در سقز 4 نفر را مصدوم کرد، 2 ساختمان به طور کامل تخریب شدند

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران: رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 شهرستان سقز گفت: بر اثر انفجار مهیب گاز در سقز دو ساختمان فرو ریخت و 4 نفر مصدوم شدند.

انفجار گاز در سقز 4 نفر را مصدوم کرد، 2 ساختمان به طور کامل تخریب شدند

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علیرضا تمیمی در گفت وگو با خبرنگار مجله یافان در سنندج اظهار کرد: ساعت 17 روز گذشته یک شهروند سقزی با شماره تلفن 115 این مرکز تماس گرفت و از فروریختن دو ساختمان به علت انفجار اطلاع داد و با اعلام اینکه ممکن است کسانی زیر آوار گرفتار شده باشند، طلب یاری کرد.

وی گفت: با دریافت این خبر عوامل امدادی با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در محله بهارستان بالا شهر سقز اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 شهرستان سقز توضیح داد: با رسیدن نیروهای امدادی به محل مشاهده شد که چهار نفر مصدوم شده اند که پس از مداوای اولیه جهت درمان به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه افراد مصدوم دورتر از محل حادثه بودند و خوشبختانه در حین انفجار کسی در داخل خانه ها تخریب شده نبوده است و گر نه با فرو ریختن ساختمان ها امکان تلفات انسانی بسیار زیاد بود.

تمیمی درباره حادثه دیروز واژگونی خودرو سواری در سقز نیز گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه پیکان سواری که از سمت بانه به سقز در حال حرکت بوده است در کیلومتر 30 این راستا از جاده منحرف و واژگون می گردد که این حادثه باعث کشته شدن راننده و مصدومیت شدید سرنشین می گردد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز هم درباره حادثه انفجار گاز در سقز گفت: با دریافت پیامی مبنی بر فروریختن دو ساختمان در بهارستان بالا به علت انفجار، سریعاً نیروهای امدادی با یک دستگاه خودروی سنگین و تجهیزات به محل اعزام شدند.

وی گفت: با رسیدن نیروها به محل و پس از آنالیز ساختمان، در بازدید اولیه معین شد که علت انفجار ناشی از نشت گاز در یکی از اتاق های ساختمان بوده است.

امجد عبدالهی اضافه نمود: شدت انفجار علاوه بر در هم کوبیدن و فروریختن ساختمان محل نشت گاز، ساختمان مجاور را هم به طور کامل تخریب کرد.

به گفته شاهدان عینی شدت انفجار به حدی زیاد بود که شیشه برخی از ساختمان های مجاور و حتی دورتر را شکسته و ساکنان محله را به وحشت انداخته است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 209

به "انفجار گاز در سقز 4 نفر را مصدوم کرد، 2 ساختمان به طور کامل تخریب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار گاز در سقز 4 نفر را مصدوم کرد، 2 ساختمان به طور کامل تخریب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید