انصاری فرد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم

به گزارش مجله یافان، مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه قطر به تاثیر منفی توقف رقابت ها روی بازیکنان اشاره نمود و در عین حال گفت که تیمش می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

انصاری فرد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش مجله یافان و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، کریم انصاری فرد معتقد است السیلیه با از سرگیری دیدارهای به جامانده لیگ ستارگان قطر می تواند در جمع 4 تیم برتر جدول رده بندی قرار بگیرد. این مهاجم ایرانی تأکید می نماید که 5 بازی مانده تا انتها فصل بسیار کلیدی هستند و بازیکنان السیلیه باید با تمرکز کافی وارد رقابت شوند.

مهاجم تیم السیلیه گفت: توقف طولانی رقابت ها و بازی نکردن روی بازیکنان تیم ها از نظر جسمانی تاثیر گذاشت. بازگشت بازیکنان به تمرینات گروهی پس از انتها دوره استراحت و بازی با توپ به صورت تدریجی باعث بهبودی شرایط خواهد شد.

انصاری فرد اضافه نمود: همچنان برای کسب رتبه چهارم جدول و سهمیه لیگ قهرمانان شانس داریم و در 5 هفته به جامانده تا انتها رقابت ها اختلاف امتیازی با الغرافه فقط 4 امتیاز است. در این زمان هر اتفاقی می تواند در فوتبال رخ دهد و ما باید روی تمام بازی ها تمرکز کنیم، زیرا اکنون 3 تیم برای کسب رتبه چهارم جدول و سهمیه آسیایی رقابت خواهند کرد.

وی در انتها گفت: در شرایط کنونی فقط به انتها رساندن بازی های به جامانده فصل جاری فکر می کنیم. سپس می توانیم درباره جاه طلبی های فصل آینده حرف بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 366

به "انصاری فرد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید