امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم، تمرینات تیم ملی تکواندو روی پیشرفت ورزشکاران تاثیر مستقیم دارد

به گزارش مجله یافان، کیانی ملی پوش تکواندو درباره شرایط کسب سهمیه المپیک و حواشی این رشته ورزشی توضیحاتی را اعلام کرد.

امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم، تمرینات تیم ملی تکواندو روی پیشرفت ورزشکاران تاثیر مستقیم دارد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ناهید کیانی بازیکن تیم ملی تکواندوی کشورمان در گفت و گو با ، درباره برگزاری اردوی تیم ملی در مهر ماه بیان نمود: به ما اعلام شد اول مهر ماه اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد. در حال حاضر تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می کنم. تمرینات من شامل تمرینات بدنسازی و تکنیک های تخصصی تکواندو است تا با آمادگی کامل به اردو اضافه شوم و بتوانم جزو نفراتی باشم که به مسابقات کسب سهمیه آسیایی اعزام می شوند.

او درباره احتمال اعزام خود به مسابقات کسب سهمیه المپیک بیان نمود: فعلا در خصوص اعزام 2 وزن برآورد هایی شده، اما این اتفاق هنوز قطعی نشده است و در صورت قطعی شدن کادر فنی رسما اسامی را اعلام خواهد نمود. شخصا برای کسب سهمیه المپیک امید بالایی دارم، چون در رقابت های قبلی کسب سهمیه بیشتر رقبای من سهمیه المپیک را تصاحب نموده اند و این موضوع کار را برای ما راحت تر می نماید. ما تمام تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته ایم تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.

کیانی گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری مسابقات کسب سهمیه اعلام نشده است، اما به نظر می رسد میزبان آمادگی کامل برای میزبانی را دارد با این حال هنوز فدراسیون جهانی تاریخی برای این بازی ها اعلام ننموده است.

بازیکن تیم ملی درباره تمایل بعضی بازیکنان به برگزاری تمرینات انفرادی بیان کرد: به نظر من تکواندو ورزشی است که باید به صورت گروهی تمریناتش برگزار گردد و حریف تمرینی با شگرد های مختلف در اردو در دسترس باشد. این موضوع بسیار مفید و روی پیشرفت ورزشکار تاثیرگذار است. تمرینات انفرادی کمکی به ملی پوشان نمی نماید. در ادوی تیم ملی همواره بهترین ها حاضر می شوند و با حریفان و تکنیک های مختلف آشنا می شویم. این موضوع باعث پیشرفت ملی پوشان می گردد.

هوگوپوش تیم ملی درباره برگزاری مقطعی اردوی ملی پوشان اظهار کرد: قرار است تمرینات ما متمرکز برگزار گردد و درباره مقطعی برگزار شدن اردوی تیم ملی آقایان اطلاعی ندارم. امیدوارم اردوی ما به صورت مداوم باشد، چون مسابقات پیش رو بسیار مهم هستند و زمان کمی برای رسیدن به آمادگی کامل داریم. اینکه ورزشکار قرنطینه و سلامتی او در اردو تضمین گردد اتفاق بسیار مهمی است. باید سرمایه های کشور در المپیک حفظ گردد.

کیانی در پایان اظهار کرد: امیدوارم اردو ها زودتر آغاز شوند و بهترین نتیجه را بگیریم و اگر برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه انتخاب شوم تمام کوشش خود را برای درخشش در این مسابقات می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 546

به "امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم، تمرینات تیم ملی تکواندو روی پیشرفت ورزشکاران تاثیر مستقیم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم، تمرینات تیم ملی تکواندو روی پیشرفت ورزشکاران تاثیر مستقیم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید