اعتراف مرکل به یک اشتباه

به گزارش مجله یافان، خبرگزاری خبرنگاران- صدر اعظم آلمان به یک اشتباه دو روز قبل دولت درباره کرونا اعتراف و بابت آن عذر خواهی و آن اشتباه را تصحیح کرد.

اعتراف مرکل به یک اشتباه

به گزارش خبرگزاری مجله یافان، مرکل در مجلس آلمان با اشاره به مصوبات دو روز قبل دولت برای مقابله با کرونا در ایام عید پاک گفت: بدون تردید فکر قرار دادن دو روز تعطیلی در ایام عید پاک یک خطا بود.

عید پاک که از آدینه 2 آوریل (13 فروردین) شروع می گردد هر سال سه روز تعطیل می گردد. در تصمیم اخیر دولت آلمان برای مهار کرونا اعلام شد که روز پنج شنبه قبل از عید پاک و شنبه بین تعطیلات نیز همه فعالیت ها متوقف گردد، اما اکنون مرکل می گوید این تصمیم دیر هنگام اتخاد شد در حالیکه باید زودتر اعلام می شد تا هماهنگی های لازم بین دستگاه ها ایجاد گردد.

وی گفت: در فاصله 24 ساعت گذشته سوالات زیادی درباره پرداخت حقوق مربوط به از بین رفتن ساعات کار در فروشگاه ها و کارخانه ها ایجاد شد و نشان داد که این تصمیم در مدت کوتاه قابل اجرا نبود. این خطا تنها و تنها خطای شخص من بود، زیرا در نهایت من مسئولیت امور را برعهده دارم.

صدر اعظم آلمان بابت این خطا عذر خواهی کرد و دو روز تعطیلی مقرر شده اضافه بر عید پاک لغو شد. وی گفت: این تصمیم یاد شده به خاطر موج سوم کرونا ناشی از جهش ویروسی اتخاذ شده بود.

خبرگزاری رویترز نیز روز چهارشنبه گزارش داد آنگلا مرکل ، صدر اعظم آلمان امروز اظهار داشت ثابت شده است که ویروس کرونای انگلیسی برای جوانان بسیار خطرناک است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 902

به "اعتراف مرکل به یک اشتباه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف مرکل به یک اشتباه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید