آموزش گلزنی آقاکریم در تیم ملی با نوستالژی آذری

به گزارش مجله یافان، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران ساعت امروز یکشنبه با حضور بازیکنان داخلی برگزار گردید تا قبل از ورود لژیونرها توانایی های خود را به رخ دراگان اسکوچیچ و دستیاران او بکشند.

آموزش گلزنی آقاکریم در تیم ملی با نوستالژی آذری

تیم ملی ایران در حالی راهی کشور امارات شد که کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی بار دیگر طبق قرارداد خود با تیم ملی ایران به جمع دستیاران اسکوچیچ اضافه شد تا علاوه بر زیر نظر گرفتم عملکرد فنی بازیکنان، مدیریت رختکن را هم بر عهده بگیرد.

باقری که در دوران فوتبالی خود بارها مقابل امارات به میدان رفته بود گل های زیبایی را به این تیم به ثمر رسانده است. آقا کریم فوتبال ایران با شوت های سرکش خود و ضربات سر سهمگین توانسته بود دروازه امارات را چه در تهران و چه در دبی باز کند تا تبدیل به یکی از مهره های کلیدی دهه های هفتاد و هشتاد تیم ملی گردد. او پس از هر گل چشن شادی خود را با شبیه سازی پایکوبی آذری به رخ می کشید تا مرد تبریزی فوتبال ایران اینگونه خودنمایی کند.

او در تمرین با ملی پوشان داخلی جدی بودن را کنار گذاشت تا دسیپلین خود را با رویی گشاده و لبخند بر لب به رخ بکشاند.

کریم باقری که چهره دوست داشتنی نزد مردم و فوتبالیست ها دارد راه رفاقت با آنها را هم آموخته است تا در روزهای پر استرس ملی پوشان برای ادامه فرایند رو به رشد خود باعث بردهای متوالی تیم ملی ایران هم گردد.

باید دید ماحصل کوشش های اسکوچیچ و دستیاران او نظیر وحید هاشمیان، ماریو تات و کریم باقری در ملاقات با امارات و کره جنوبی چه خواهد بود. مربیانی که درخشان ترین نتایج را در کوتاه ترین بازه زمانی با بازیکنان تیم ملی ایران در کارنامه فوتبال ایران ثبت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1175

به "آموزش گلزنی آقاکریم در تیم ملی با نوستالژی آذری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش گلزنی آقاکریم در تیم ملی با نوستالژی آذری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید