مراقب پیغام های جعلی جریمه باشید

به گزارش مجله یافان، پیامک ها و تماس های کلاهبرداری این روزها زیاد شده است. اما آیا اخیراً پیامکی دریافت نموده اید مبنی بر اینکه در تورنتو رانندگی با سرعت مجاز بیش از حد مجاز داشته اید و باید جریمه پرداخت کنید؟

مراقب پیغام های جعلی جریمه باشید

به گزارش مجله یافان به نقل از narcity، روز سه شنبه، 26 جولای، شهرداری تورنتو در رسانه های اجتماعی خود به رانندگان درباره کلاهبرداری هایی هشدار داد که در کوشش برای وادار کردن مردم به پرداخت جریمه های سرعت غیرمجاز هستند.

شهرداری در بیانیه ای در فیس بوک خاطرنشان کرد: یک پیغام تقلبی از ساکنان می خواهد تا جریمه های سرعتشان را تسویه نمایند. مراقب کلاهبرداری های احتمالی باشید. اطلاعات شخصی تان را ارائه ندهید و روی لینک های مشکوک کلیک نکنید.

حال، اگر واقعاً بابت سرعت غیرمجاز جریمه شدید، چطور می توانید جریمه خود را پرداخت کنید؟

شهرداری روش های مختلفی را ارائه نموده است که رانندگان محلی می توانند به وسیله آنها جریمه هایشان را تسویه نمایند.

ساکنان تورنتو می توانند با وارد کردن شماره تخلف، تاریخ وقوع آن و اطلاعات کارت اعتباری، جریمه خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

جدیدترین مطالب

کلاهبرداری از 300 نفر برای جعل ویزای کانادا

مراقب آگهی های جعلی در Kijiji باشید

هشدار راجرز درباره پیغام های کلاهبرداری

بیش از 60 تغییر در قوانین بانکی کانادا

رانندگان تورنتو بعلاوه می توانند به صورت حضوری در یکی از مراکز Court Services در سراسر شهر جریمه ها را پرداخت نمایند. اما، قبل از مراجعه حضوری مطمئن شوید که مرکز مورد نظر پرداخت جریمه را قبول می نماید یا خیر.

بعلاوه می توانید جریمه خود را به وسیله پست کانادا ارسال کنید و آن را به صندوق پستی Toronto Court Services در خیابان John ارسال کنید. اما برای این روش، رانندگان باید به حساب Toronto Court Services چک صادر نمایند، چون پول نقد پذیرفته نمی گردد.

طرح های پرداخت هم برای افرادی که مرتکب تخلف شده اند در دسترس است و بیش از 30 روز فرصت می دهد تا جریمه معوق خود را تسویه نمایند (اگرچه این تاریخ، زمان پرداخت کامل جریمه را تغییر نمی دهد).

منبع: خبرکانادا
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1452

به "مراقب پیغام های جعلی جریمه باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب پیغام های جعلی جریمه باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید