اسباب کشی به خانه ای که در تسخیر مارها بود

به گزارش مجله یافان، امبر هال، 42ساله، که مادر دو کودک است، وقتی قدم به خانه جدیدشان در استان کلرادو گذاشت، متوجه شد مارهای متعددی در دل دیوارها و زیر زمین خانه زندگی می نمایند.

اسباب کشی به خانه ای که در تسخیر مارها بود

به گزارش خبرآنلاین، امبر هال که مادر مجرد است می گوید، وقتی به خانه تازه اثاث کشی نموده و در حال باز کردن جعبه های وسایلش بوده است، یکی از سگ هایش حالت تدافعی به خود گرفته و خیلی آرام از گوشه اتاق به طرف دیگر رفت. او از این رفتار سگ متعجب می گردد و اطراف دیوار را وارسی می نماید و ناگهان با چندین مار که درون دیوارهای خانه لانه نموده بودند، روبرو می گردد.

امبر هال وقتی خوب آنالیز می نماید، متوجه می گردد مارها به تمام دیوارها و زیرزمین نفوذ نموده و برای خود لانه درست نموده بودند. او بیش از 1000 دلار خرج می نماید تا مارگیر ماهری بتواند این مارها را از خانه اش دور کند.

مارگیر با گرفتن مارها گفت، این مارها حدود 2 تا 3 سال سن دارند و مدت طولانی در اینجا بوده اند، بنابراین محتمل است که مارهای بیشتری در این خانه باشد.

خانم هال می گوید، با فروشنده و املاکی که در فروش این خانه همکاری داشته تماس گرفته است و آن ها پاسخ درستی به او نداده اند. بنابه گفته انجمن املاک کلرادو، چنانچه خریدار بتواند ثابت کند که فروشنده خانه از شرایط ملک خبر داشته است، او می تواند از فروشنده شکایت کند.

هال می گوید، جعبه های اثاثیه اش را هنوز باز ننموده و آنقدر ترسیده است که نمی تواند در این خانه همراه با دو کودک خردسال خود زندگی کند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1625

به "اسباب کشی به خانه ای که در تسخیر مارها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسباب کشی به خانه ای که در تسخیر مارها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید