قطعنامه کانادا علیه ایران بازی سیاسی غرب است

به گزارش مجله یافان، یک کارشناس سیاست خارجی در رابطه با صدور قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل درباره شرایط حقوق بشر در ایران گفت: قطعنامه کانادا علیه ایران بازی سیاسی غرب برای تحت فشار دادن کشورمان در مذاکرات هسته ای است و حال آنکه این کوشش ها بی حاصل است و ما هرگز در بحث حقوق بشر و موشک ها با غربی ها مذاکره نمی کنیم.

قطعنامه کانادا علیه ایران بازی سیاسی غرب است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمد ساجدی در تبادل نظر با خبرنگار سیاست خارجی مجله یافان در رابطه با صدور قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل درباره شرایط حقوق بشر در ایران گفت: بعد از اینکه در ماجرای مذاکرات ایران و 1+5 موفقیت نسبی حاصل شد، عربستان و متحدان آن کشور به دلیل ناخشنودی از این شرایط درصدد برآمدند تا به نحوی مانع این مذاکره شوند.

وی اضافه نمود: یکی از دلایلی که مذاکرات ما با غرب به تاخیر افتاد، ناشی از تخاصماتی بود که توسط عربستان سعودی و بعضی از متحدان آنها علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

این کارشناس سیاست خارجی اعلام کرد: این کشورها برای اینکه ضربات خود را کاری تر نمایند سعی دارند تا به وسیله سازمان ملل و بحث حقوق بشر، جمهوری اسلامی ایران را تحت تاثیر قرار دهند.

وی تاکید نمود: به یاد آوردن این نکته لازم است که پیش از این غربی ها گفته اند که در میز مذاکرات هسته ای 1+5 با ایران باید بحث موشک های ایران و حقوق بشر هم آنالیز گردد که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ اعلام نموده بود که این دو مورد خطوط قرمز ماست.

این کارشناس سیاست خارجی در انتها خاطر نشان کرد: از جهتی دیگر قطعنامه جدید صادر شده علیه ایران بازی سیاسی غرب برای تحت فشار دادن ایران در مذاکرات هسته ای است و حال آنکه این ها کوشش هایی بی حاصل است و ما هرگز در بحث حقوق بشر و موشک ها با غربی ها مذاکره نمی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 17 تیر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 340

به "قطعنامه کانادا علیه ایران بازی سیاسی غرب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعنامه کانادا علیه ایران بازی سیاسی غرب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید