راهنمای خرید برترین سرخ کن بدون روغن با کمتر از 10 میلیون

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران- قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863 که جزو بی عیب ترین گزینه های موجود در بازار لوازم خانگی است، به حدود 18 میلیون تومان رسیده. گران است؛ خیلی هم گران. چون معادل یخچال های بالاپایین و تلویزیون های 55 اینچ ایرانی فروخته می گردد، اما وقتی از فروشنده های لوازم خانگی درباره پرفروش ترین گزینه ها سوال می کنیم، بیشتر از مدل هایی نام می برند که قیمتشان کمتر از 10 میلیون تومان است.

راهنمای خرید برترین سرخ کن بدون روغن با کمتر از 10 میلیون

شماره یک | سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200 از نظر فروشنده های لوازم خانگی الان یکی از گزینه هایی است که فروش خوبی دارد. حداقل برای آن هایی که هوادار فیلیپس هستند و دیگر دستشان به سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863 نمی رسد، می تواند جایگزین خوبی باشد. آن را چهار میلیون و 250 هزار تومان می فروشند، با این تفاوت که ظرفیتش نسبت به مدل 7.3 لیتری HD9863، تقریبا سه لیتر کمتر است. از یک طرف دیگر برخلاف سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863، سرخ کن بدون روغن مدل HD9200 نمایشگر لمسی ندارد و به جای آن دوتا پیچ ولومی یا همان دکمه چرخشی آنالوگ برای مشخص دما و تایم دیده می گردد. با سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200 می گردد در هر مرحله برای چهار نفر غذا هایی مثل سیب زمینی، اسنک، مرغ، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی و کیک و ... درست کرد.

شماره دو | سرخ کن بدون روغن ساچی مدل NL-AF-4777

قیمت سرخ کن بدون روغن ساچی مدل NL-AF-4777 به حدود چهار میلیون تومان رسیده است و یکی دیگر از گزینه هایی که می گردد به عنوان سرخ کن بدون روغن مالی معرفی می گردد. سرخ کن بدون روغن ساچی یک مدل با نمایشگر لمسی است و هفت برنامه مختلف پخت وپز دارد. ظرفیت آن هفت لیتر است و به جز قابلیت سرخ کردن مواد غذایی، امکان خشک کردن میوه هم با آن وجود دارد. از همین برند ساچی در فروشگاه های لوازم خانگی چیز هایی مثل دونات ساز، اسپرسوساز و وافل ساز هم پیدا می کنیم.

شماره سه | سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل S18

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل S18 احتمالا مقرون به صرفه ترین چیزی است که می توانیم در بازار پیدا کنیم. درحال حاضر سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 600 هزار تومان فروخته می گردد و نسبت به ابتدای سال حول وحوش یک میلیون مقرون به صرفه شده است. ظرفیت سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S حدود شش لیتر است و یک مرغ کامل داخل آن جا می گردد. صفحه نمایش لمسی و داشتن هشت برنامه مختلف برای درست کردن مواد غذایی جزو مهمترین امکانات سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S به شمار می آید و داشتن سینی دو طبقه امکان پخت همزمان دوتا غذا را فراهم می نماید. سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S در بازار با دوتا رنگ مشکی و نقره ای وجود دارد و یک سری از از فروشنده های لوازم خانگی مدل های مشکی را گران تر می فروشند.

شماره چهار | سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MI SMART FA

قیمت سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MI SMART FA حدود چهار میلیون و 800 هزار تومان است. در این محصول خبری از نمایشگر لمسی نیست و به جای آن یک صفحه نمایش LED روی سرخ کن دیده می گردد که وظیفه آن نشان دادن تایم و دما سرخ کن است. ظرفیت سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MI SMART FA تقریبا به 3.5 لیتر می رسد که می تواند در هر مرحله پخت جوابگوی سه نفر باشد. چیزی که ممکن است سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MI SMART FA را بین مدل های مالی بازار به یک گزینه مجذوب نماینده تبدیل کند، قابلیت اتصال گوشی های هوشمند است که امکان شروع مرحله پخت وپز از راه دور را فراهم می نماید.

شماره پنج| سرخ کن بدون روغن همیلتون مدل HAO-7725

سرخ کن بدون روغن همیلتون مدل HAO-7725 با مدل هایی که تا اینجا آنالیز کردیم، یک فرق بزرگ دارد. مخزن آن شیشه ای است و موقع پخت، می گردد به مراحل درست شدن غذا نظارت کرد. آن را به عنوان یک سرخ کن بدون روغن با ظرفیت 12 لیتر معرفی می نمایند که دوتا سبد مجزا دارد و با آن می گردد 10 تا برنامه مختلف پخت وپز را انجام داد. سینی چکه گیر و سیخ جوجه گردان جرو اقلامی که در جعبه سرخ کن بدون روغن همیلتون دیده می گردد و صفحه نمایش آن از نوع لمسی است. قیمت سرخ کن بدون روغن همیلتون مدل HAO-7725 در حال حاضر نزدیک هشت میلیون و 500 هزار تومان است و این عدد در خیلی از فروشگاه های لوازم خانگی نسبت به ابتدای سال دست نخورده است.

برترین سرخ کن مالی بازار

برند

مدل

ظرفیت

قیمت

فیلیپس

HD9200

چهار لیتر

چهار میلیون و 250 هزار تومان

ساچی

NL-AF-4777

هفت لیتر

چهار میلیون تومان

سیلورکرست

S18

شش لیتر

یک میلیون و 500 هزار تومان

شیائومی

MI SMART FA

3.5 لیتر

چهار میلیون و 800 هزار تومان

همیلتون

HAO-7725

12 لیتر

هشت میلیون و 500 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1631

به "راهنمای خرید برترین سرخ کن بدون روغن با کمتر از 10 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین سرخ کن بدون روغن با کمتر از 10 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید