بتسدا در سال 2024 میلادی مکانیسم های بقای جدیدی را به بازی اضافه خواهد نمود

به گزارش مجله یافان، بازی استارفیلد (Starfield) را می توانستیم یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2023 میلادی در نظر بگیریم. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی بدست بیاورد و توجه هواداران و منتقدین را به خود جلب کند. با گذشت نزدیک به سه ماه از عرضه بازی استارفیلد، شرکت سازنده این بازی یعنی بتسدا (Bethesda) تصمیم گرفت تا اطلاعات جالبی از این بازی منتشر کند. همینطور اینکه این شرکت برنامه خود را برای استارفیلد در سال آینده میلادی هم بیان کرد.

بتسدا در سال 2024 میلادی مکانیسم های بقای جدیدی را به بازی اضافه خواهد نمود

طبق اطلاعاتی که بتسدا اخیراً منتشر نموده، در سال 2023 میلادی بازیکنان نزدیک به 1.9 میلیارد سیاره را در این بازی دیدار کردند. همینطور اینکه این کاربران نزدیک به 26 میلیون ساعت وقت صرف طراحی سفینه فضایی کردند و بیش از 18 میلیون پک های غذایی در این بازی مصرف کردند. در نتیجه افرادی که بازی استارفیلد را خریداری کردند زمان زیادی را در این بازی صرف کردند.

در همین پست که این اطلاعات جالب را منتشر کرد، اطلاعات بیشتری از آینده بازی استارفیلد مخصوصاً در سال 2024 میلادی در دسترس کاربران قرار داد. از اسفند ماه (فوریه سال 2024 میلادی) بازی استارفیلد به روزرسانی مختلفی را هر 6 هفته یکبار دریافت خواهد نمود. در این به روزرسانی ها موارد مختلفی از جمله سیستم نو سفر کردن و نقشه شهرها و موارد دیگر وجود خواهند داشت که تنوع را در بازی استارفیلد بیشتر خواهد نمود.

بتسدا در خصوص موارد گفته شده شرح بیشتری نداد ولی اعلام نمود که تغییرات بیشتری هم به بازی استارفیلد اضافه خواهد شد. برای مثال اینکه حالت های نوی از گیم پلی به بازی استارفیلد اضافه خواهد شد و برای کاربرانی که یک دور این بازی را به اتمام رساندند، راه نوی برای تجربه دوباره استارفیلد خواهد بود.

در این پست نوشته شده که با حالت نو اضافه شده در زمینه گیم پلی کاربران می توانند روند بازی را برای خود آسان یا سختتر بنمایند. در اصل این تغییر چیزی بیش از حالت سختی عادی موجود در بازی است و تجربه گیم پلی را به طور کامل تغییر می دهد. این موارد به شما اجازه خواهند داد تا به راحتی توانایی حمل بار خود را شخصی سازی کنید، مقدار آسیب وارد شده به سفینه خود را تغییر دهید و مکانیک های بقای نو را تجربه کنید.

به طور کلی اضافه شدن قابلیت های بیشتر شخصی سازی یک نکته مثبت است ولی چیزی که توجه کاربران را به خود جلب نموده مکانیسم های بقای نو است. در اصل شرکت سازنده در پی ارائه یک تجربه نو در دنیای استارفیلد است. این بازی یک محیط بسیار گسترده دارد که همین موضوع در کنار جذابیت بازی باعث شده تا بسیاری از افراد پس از مدتی از آن خسته شوند.

حدود 2 ماه پیش بود که تاد هاوارد (Todd Howard) اعلام نمود که در ابتدا سیستم بقا در این بازی بسیار سخت و سخت بود. در نتیجه شرکت سازنده مجبور شد تا آن را برای کاربران آسان کند تا افراد مختلف بتوانند به راحتی بازی را تجربه نموده و مسئله ای با روند کلی آن نداشته باشند. حال امکان دارد که این موضوع به حالت اولیه برگردد و شرکت سازنده تصمیم گرفته باشد سیستم بقای سخت را به این بازی بازگرداند. برای مثال امکان دارد که کاربران مجبور شوند با توجه به نوع سیاره، لباس فضانوردی خاصی را انتخاب نمایند تا بتوانند در آن مکان دوام بیاورند.

مشکل اینجاست که هنوز اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده و به احتمال زیاد به زودی ما شاهد انتشار محتوای بیشتری از این به روزرسانی ها از بازی استارفیلد خواهیم بود.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1646

به "بتسدا در سال 2024 میلادی مکانیسم های بقای جدیدی را به بازی اضافه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتسدا در سال 2024 میلادی مکانیسم های بقای جدیدی را به بازی اضافه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید